Teknisiä ongelmia?

Tälle sivulle on koottu yleisiä kysymyksiä koskien teknisiä palveluita.

 

 

Sähköasentaja on kytkemässä allasta mutta se ei lähde päälle, mitä teen?

Sähköasentajan tulee tarkistaa altaan kytkennät. Kytkentäohjeet löytyvät altaan keskusyksikön kannesta. Huomioithan myös kytkentäjohtimien oikean asennuksen.

 

Allas ei lämmitä ja on alkanut viilentyä, mitä teen?

Mikäli on talvi ja pakkasta, voit laittaa esimerkiksi altaan tekniseen tilaan sisälle auton sisälämmittimen, jotta allas ei pääsisi jäätymään. Tämän jälkeen vältä avaamasta altaan kantta turhaan ja ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä huoltoomme.

 

Altaan näytöllä näkyy ECN/EC, STB tai SL/SLP vikakoodit, mitä teen?

Kyseessä ei ole vikakoodi, vaan altaan käyttötilaa on vaihdettu standardista toiseen tilaan. Tämän vuoksi esimerkiksi altaan suodatus ja lämmitys voivat nyt toimia eri tavalla. Altaan ohjauspaneeliohjeesta löydät ohjeet altaan käyttötilan vaihtamisesta takaisin standardiksi.

 

Altaastani on hajonnut hierontapumppu/lämmitin tai muu sähköinen komponentti. Voinko vaihtaa osan itse?

Kyseessä on sähkötyö ja tämän vuoksi osan vaihdon saa suorittaa vain sähköalan ammattilainen.

 

Emme käytä allasta talvisin, voinko tyhjentää ja säilyttää altaan tyhjänä talven?

Valitettavasti ei, sillä altaan putkisto pääsisi jäätymään. Putkiston jäätyessä isotkin vauriot ovat mahdollisia. On kuitenkin olemassa erilliset talvityhjennysohjeet (linkki), joiden avulla altaan saa niin tyhjäksi kuin se on mahdollista. Tulee kuitenkin huomioida, ettei altaan takuu ole voimassa, mikäli altaan säilyttää tyhjänä talvella.

 

Haluaisin tilata varaosan altaaseeni, voinko tehdä tilauksen puhelimitse?

Valitettavasti emme ota lainkaan puhelin- tai sähköpostitilauksia vastaan, vaan kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokauppamme kautta.

 

Huoltoasentajan pitäisi olla jo pihallani, miksei hän ole soittanut tai saapunut vielä?

Huoltoajat varataan aina liukuvilla aikaväleillä. Päivän muiden huoltokäyntien kestosta riippuu se, ehtiikö asentaja seuraavalle käynnille arvioidun aikavälin alussa vai vasta myöhemmin. Tästä johtuen asentajamme soittavat aina ennen saapumistaan, yleensä noin puolta tuntia ennen saapumista.

Ota yhteyttä

Yhteystiedot

OSOITE

Petikontie 20, 01720 Vantaa

MYYNTI & HUOLTO
X